- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Het Belgische retail landschap kreunt onder de promotiedruk. Almaar vaker kijken consumenten aan tegen steeds scherpere promoties. Albert Heijn kroonde zich begin 2019 tot koploper en introduceerde de veel besproken 1+2 acties. Een blik vooruit op wat we komende jaren kunnen verwachten?
Wat denken retailers, merken en consumenten over deze promoties? Gondola Academy brengt het promo-gedrag in België in kaart. Daarvoor we uw input nodig hebben. Met 5 minuten van uw tijd bouwt u mee aan het onderzoek en krijgt u tevens exclusief de topline resultaten toegestuurd. Goede deal lijkt me?
Waar wacht u op: klik op de onderstaande link in de passende doelgroep om deel te nemen!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?