Crisp
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Crisp
Na de introductie van de nieuwe maaltijdboxservice in Nederland eerder dit jaar, heeft de Nederlandse retailer Crisp de service vorige week uitgebreid naar Vlaanderen. “We zijn de enige online supermarkt in Nederlandstalig België die boodschappen en maaltijdboxpakketten combineert”, vertelt CEO Tom Peeters.
Het goede nieuws blijft maar komen voor boodschappen-app Crisp. Na de succesvolle lancering van de nieuwe maaltijdboxservice in Nederland in januari en de B Corp-certificering in juni, breidde de online supermarkt zijn formule vorige week uit naar Vlaanderen. We spraken met Tom Peeters, CEO en medeoprichter van het bedrijf, over de werking, prijzen, ambities en doelstellingen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?