- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Selma Postma wordt de nieuwe brand president bij Peapod. Dat maakte Ahold Delhaize vandaag bekend. Vanaf 1 januari gaat ze officieel aan de slag.
Na bijna 2 decennia lang bij Albert Heijn gewerkt te hebben, geeft Selma Postma er nu toch de brui aan. Sinds 2014 werkte ze als general manager bij Albert Heijn Online, waar ze hielp om de online verkoop jaarlijks te laten groeien met meer dan 20%. Daarnaast hielp haar team ook mee bij de transformatie van Albert Heijn naar een echte omnichannel speler dankzij de optimalisering van ah.nl en de populaire mobiele app “Appie”, en de ontwikkeling van verschillende toepassingen zoals spraakassistentie, abonnementen voor thuisbezorging enzovoort.
“Ik ben erg blij dat Selma deze belangrijke functie bij Peapod, een van onze grote lokale merken en Amerikaanse leider op het vlak van online grocery, op zich neemt. Zeker omdat we nog meer inspanningen doen om de Amerikaanse e-commerce groei te versnellen. Haar grondige kennis van food retail en haar online expertise maken van Selma de geknipte persoon om Peapod naar de volgende fase te leiden. De benoeming van Selma bewijst dat Ahold Delhaize verschillende talenten in haar midden heeft en toont hoe we best practices en kennis in heel de groep kunnen delen”, benadrukt Frans Muller, CEO bij Ahold Delhaize.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?