- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Albert Heijn België breidt haar bieraanbod uit en legt daarbij de nadruk op alcoholvrije en alcoholarme bieren. Zo kunnen consumenten voortaan ook kiezen uit 20 bieren met een lager percentage alcohol of alcoholvrij, en 30 speciaalbieren.
Consumenten die bij Albert Heijn gaan winkelen, kunnen voortaan kiezen uit een uitgebreider bierassortiment. “Met deze 20 nieuwe alcoholvrije en laag alcoholische bieren bieden we onze klanten het ruimste aanbod in dit sterk groeiend segment van de biermarkt. Daarnaast zorgen we met die 30 nieuwe speciaalbieren dat we beantwoorden aan de stijgende vraag naar variatie, uiteraard met seizoensbieren maar ook allerlei stijlen van steeds uniekere- en eigenzinnige brouwers. Het aanbod van het eigen Brouwers bier is bovendien uitgebreid met een 0.0 en een 2.5 pils, en twee speciaalbieren: een India Pale Ale en een Weizen", aldus de retailer.
Met deze uitbreiding komt het totaalaanbod van Albert Heijn op meer dan 200 bieren. Om de keuze gemakkelijker te maken, is het bierschap overzichtelijker ingericht. Zo vinden klanten van links naar rechts: alcoholvrij en laag alcoholisch, vervolgens een compleet assortiment pils, fruitige en frisse bieren, krachtige en blonde varianten en uiteindelijk rijk en donker. De schapkaartjes geven naast het alcoholpercentage aan of het biertje zoet, zuur, bitter en/of kruidig is en geeft suggesties waarmee de consument het het best kan combineren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?