- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Albert Heijn pakt in zijn Amsterdamse vestiging uit met een koelschap dat volledig gewijd is aan vegan producten. Zo wil de Nederlandse retailer het klanten makkelijker maken om veganistisch te koken.
Vegan is in opkomst. Het aantal vegan producten en vegan restaurants nam de afgelopen jaren toe. Daarom introduceert Albert Heijn het eerste vegan koelschap in zijn winkel op het Nederlandse Gelderlandplein. Bestaande en nieuwe plantaardige producten worden samengebracht in een schap om vegan koken gemakkelijker te maken. “De komende vier weken kijken we wat onze klanten ervan vinden. Bij succes breiden we vegan koelschap uit naar andere AH-winkels”, klinkt het bij de retailer.
In het schap vinden klanten bestaande producten en de nieuwste vegan aanwinsten zoals vegan wraps, soepen, salades en maaltijden van ‘uit de keuken van Maass’.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?