- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gondola nam u in september al mee achter de schermen van de “Proef-het-zelf”-toer van Aldi. Een groot communicatieoffensief dat zijn vruchten lijkt af te werpen. Het was zelfs zo’n groot succes dat de retailer dit voorjaar opnieuw blinde smaaktesten zal organiseren!
In maart en april zal de “Proef-het-zelf”-toer van Aldi halt houden op verschillende locaties verspreid over heel België. Tijdens dit evenement kunnen alle voorbijgangers deelnemen aan een grootse blinde smaaktest en zelf blind enkele Aldi-producten vergelijken met A-merken.
In de herfst vorig jaar nam Gondola u al mee achter de schermen van de eerste “Proef-het-zelf”-toer, die neerstreek in 4 steden. Het resultaat? Meer dan 75% van de testpersonen vond het Aldi-product beter of even goed als het A-merk. Daarom wil de discounter nu nog meer mensen betrekken bij de toer en organiseert het blinde smaaktesten in Brugge, Brussel, Antwerpen, Deurne, Luik, Gent, Charleroi, Willebroek, Gosselies, Hognoul en Namen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?