- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
The Body Shop opent zijn eerste concept store van het Europese vasteland in Gent. In het nieuwe concept worden bezoekers uitgenodigd om producten te leren kennen en te ontdekken hoe we met z’n allen kunnen streven naar een eerlijkere wereld.
Na succesvolle lanceringen in Groot-Brittannië, Canada, Hongkong, Korea en Singapore opent The Body Shop zijn eerste concept store van het Europese vasteland in Gent. Met de nieuwe winkel keert The Body Shop terug naar zijn activistische roots en voert campagnes voor maatschappelijke veranderingen, variërend van gendergelijkheid tot een campagne tegen dierproeven voor cosmetica. In de activism corner kom je meer te weten over hoe het merk streeft naar een eerlijkere wereld en hoe je als consument betrokken kunt worden en in actie kunt komen.
Hugues Laurençon, General Manager France & Benelux: “Wij zijn er erg trots op dat we onze nieuwe winkel openen in Gent. Het is de eerste van dit type op het vasteland van Europa en een ode aan België omdat dit het eerste land buiten Engeland was waar The Body Shop een vestiging opende, in 1978. Dit nieuwe concept vormt de belichaming van de waarden van The Body Shop en is de fysieke uitingsvorm van de verjonging van ons merk. Als B Corp hebben wij veel aandacht besteed aan ge-upcyclede en duurzame materialen. Ons team is er klaar voor om onze klanten een betekenisvolle winkelbeleving te bieden, nog eens te meer in de huidige context.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?