iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
Het Nederlandse kledingmerk C&A opent vijf nieuwe winkels, waaronder twee in België. Daar gaat het om twee bestaande winkels die worden ondergebracht in een nieuw pand.
Er is een nieuwe C&A-winkel geopend aan de Avenue de la Toison d'Or in Brussel. De nieuwe winkel ligt op slechts een paar meter van het voormalige pand van het merk, dat onlangs werd gesloten op de Elsensesteenweg. De winkel heeft een oppervlakte van meer dan 1.000 m2. Naast de winkel in Brussel is er ook een nieuwe vestiging geopend in Genk: ook hier is C&A verhuisd van het Stadsplein naar Shopping 1. Deze wissels van pand zijn in lijn met de nieuwe strategie van C&A om de modernisering en uitbreiding van het winkelnetwerk te versnellen.
De vernieuwde strategie uit zich ook in het onlangs geïntroduceerde Europese loyaliteitsprogramma ‘C&A for you’, dat nu wordt uitgebreid naar verschillende Europese landen, waaronder België, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Oostenrijk en Polen. Een nieuwe aanpak die volgens C&A niet alleen gericht is op het verder aanscherpen van de klantenbinding, maar vooral op het creëren van een vlotte en aangename winkelervaring.
Het moederbedrijf van het merk, COFRA Holding, heeft ook een nieuwe niet-uitvoerende bestuurder in de raad van bestuur benoemd. Susan Kilsby volgt Erik Brenninkmeijer op, wiens familie eigenaar is van de holding, die na een aantal jaren trouwe dienst als voorzitter van COFRA het bestuur verlaat.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?