- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Coca-Cola heeft in alle stilte de populaire frisdrank Finley afgevoerd. Het moet plaats maken voor een nieuw, gelijkaardig drankje.
Een caloriearme en lekkere limonade, zo kondigde Finley zich in 2014 aan bij de lancering in ons land in 2014. De frisdrank met verschillende smaakvariaties groeide uit tot een populair product, dat de grootste innovatie was in ons land voor het bedrijf sinds Coca-Cola Zero. Maar sinds kort is het niet meer te vinden in de rekken van de supermarkt omdat de Amerikaanse drankenmultinational een ander, gelijkaardig drankje naar voor wil schuiven met de naam Royal Bliss. “Zo zetten we één merk op de Belgische markt”, zegt woordvoerster Joke Dom van Coca-Cola in het Belang van Limburg, “met een verfrissend, rijk en heerlijk assortiment dat net bruisend genoeg is en consumenten een geweldige mix- of pure drinkervaring biedt, met of zonder suiker.” Royal Bliss is in ons land beschikbaar in zes smaken – pink aromatic berry, agrumes & ylang ylang, zero signature tonic water, bitter lemon en lime & mint - en wordt net als Finley in België gemaakt.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?