- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group neemt fitnessketen JIMS over. De supermarktgroep wil zoveel mogelijk mensen motiveren om een gezonde levensstijl aan te nemen. “De overname kadert in onze ambitie om in te spelen op de behoeften van de consument in zijn verschillende levensfases én in de continue investeringen van de groep op het vlak van gezondheid”, aldus Colruyt in een persbericht.
De Belgische fitnessketen JIMS baat in België en Luxemburg 27 clubs uit in de grotere steden, en is ook online actief. Klanten kunnen er terecht voor conditie- of krachtoefeningen en voor diverse groepslessen. Online biedt JIMS live groepslessen en digitale coaching aan. De klanten worden hierbij ondersteund en geïnspireerd door enthousiaste en goed opgeleide medewerkers die hen op weg naar een goede fysieke conditie coachen. Daarnaast kunnen clubleden een personal coach inhuren die verbonden is aan de clubs. “Colruyt wil consumenten helpen om stap voor stap duurzame en bewuste keuzes te maken, ook op vlak van gezondheid. Mede door de overname van JIMS wil Colruyt Group consumenten een oplossing bieden voor een evenwichtige en gezonde levensstijl. (…) Het management blijft aan boord en zal de groei van het bedrijf verder ondersteunen. De transactie zal geen materiële impact hebben op het nettoresultaat van Colruyt Group in boekjaar 2021/22, aldus nog Colruyt Group.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?