- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group heeft zich aangesloten bij het samenwerkingsverband Sustainability Initiative Fruit and Vegetables (SIFAV). Dat meldt de organisatie bij de voorstelling van zijn duurzaamheidsambities voor 2025.
SIFAV brengt zo’n 25 bedrijven en organisaties samen met als doel om tropisch fruit en exotische groenten, zoals avocado’s, bananen, ananas en limoen, te verduurzamen. De bekendmaking van de toetreding van Colruyt gebeurde tijdens de voorstelling van de nieuwe duurzaamheidsambities van SIFAV voor 2025. Hun belangrijkste doelstellingen? Het verminderen van de milieuvoetafdruk in de hele toeleveringsketen, het verbeteren van de arbeidsomstandigheden, de lonen en de inkomens, het vergroten van transparantie en het versterken van de due diligence-rapportage.
Colruyt Group zal zich van zijn kant concentreren op 3 pijlers:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?