CPS GfK
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
CPS GfK
Elke keer dat het halfjaarlijkse rapport over de perceptie van winkelformules en retailers wordt gepubliceerd, reikt CPS GfK prijzen uit aan de retailers met de beste prestaties op drie verschillende criteria. De lijst met winnaars van dit jaar werd gisteren bekendgemaakt tijdens het CPS GfK Insights Forum.
In het septembernummer van Gondola Magazine vinden onze lezers een artikel met de belangrijkste bevindingen uit het zomerrapport van CPS GfK, waarin de perceptie van de verschillende winkelformules op de markt wordt onderzocht, evenals de prestaties van individuele retailers op een reeks criteria. Traditioneel sluit GfK CPS de presentatie van de resultaten van deze halfjaarlijkse rapporten (er is een zomerrapport en een winterrapport) af met de uitreiking van awards aan de best beoordeelde retailers.
De winnaars werden donderdag 17 oktober voorgesteld tijdens het CPS GfK Insights Forum. Hier zijn de resultaten.
Het podium is gebaseerd op de beste totaalscores van retailers met een nationale aanwezigheid.
Het podium is gebaseerd op de beste totaalscores van retailers met een regionale aanwezigheid.
Het podium wordt bepaald op basis van de beste groei-index ten opzichte van het vorige verslag, en houdt rekening met zowel nationale als regionale retailers.
Benieuwd naar het volledige artikel over het CPS GfK Zomerrapport 2024, dat verscheen in ons magazine van september?
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?