- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Voor retailers begint vanaf volgende week een nieuwe periode, waarin het erop aan komt om social distancing te respecteren en veiligheid te waarborgen. Maar tegelijk moeten ze er ook voor zorgen dat consumenten plezier beleven en moeten ze investeren in nieuwe concepten, zegt marketingexpert Rik Vera.
Maandag 11 mei is de datum waar retailers reikhalzend naar uitkijken. Dan zullen winkels terug open mogen, zij het onder duidelijke voorwaarden en met een beperkt aantal klanten in de winkel. Velen verwachten slechts de helft van hun normale omzet te halen, maar toch is de opluchting bij velen groot. Om van de heropening een succes te maken, moeten retailers zich heel goed voorbereiden, zegt marketing- en businessexpert Rik Vera. En dat betekent véél meer dan alleen het plaatsen van schermen en pijlen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?