- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Online supermarkt Crisp heeft bij een nieuwe investeringsronde 75 miljoen euro opgehaald en gaat daarmee verder uitbreiden in Vlaanderen en Nederland. Het brengt voortaan een ruim aanbod kant-en-klare maaltijden aan de man en komt in ons land ook met een nieuw aanbod van non-food artikelen.
Net voor de zomer ging de Nederlandse online supermarkt Crisp bij ons van start met een assortiment van zo’n 2.000 producten. Dat aanbod wordt nu uitgebreid met verse kant-en-klare maaltijden die gemaakt worden door lokale leverancier Eetfabriek, waarvan Crisp deze maand de overname afrondt. Het zal op die manier voortaan een aanbod van zo’n 50 kant-en-klare, seizoensgebonden gerechten hebben. De online supermarkt lanceerde in Nederland een nieuw aanbod van nonfoodproducten die de komende maanden ook in Vlaanderen geïntroduceerd worden. Crisp zegt in ons land exponentieel te groeien. “Alleen al in de afgelopen vier weken verdubbelde de online versmarkt opnieuw in bestellingen”, zo klinkt het. Crisp haalde bij een investeringsronde 75 miljoen euro op. De helft is afkomsting van bestaande investeerders. Eén van de nieuwe investeerders is Sander van der Laan, voormalig CEO van Action en Albert Heijn.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?