- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Albert Heijn heeft een nieuwe Bonuskaart gelanceerd en pakt daarbij uit met enkele nieuwigheden. De klantenkaart van AH is vanaf nu gepersonaliseerd, en Albert Heijn België heeft voortaan zijn eigen Bonuskaart.
De nieuwe Bonuskaart biedt AH-klanten de kans om bovenop de bestaande Bonus-kortingen, ook persoonlijke aanbiedingen te ontvangen. Klanten kunnen een nieuwe kaart oppikken in hun winkel en die daarna online activeren door hun gegevens achter te laten. Dat biedt hen de mogelijkheid om deel te nemen aan persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn en via email exclusieve deals te krijgen die enkel geldig zijn voor persoonlijke Bonuskaarthouders en die op basis van het individuele shopgedrag worden bepaald. In ons land doen retailers zoals Delhaize en Colruyt dit al langer, maar voor Albert Heijn is het helemaal nieuw.
Nog nieuw is dat AH België zijn eigen klantenkaart krijgt. De Belgische Bonuskaart zal dus niet geldig zijn in Nederlandse AH-winkels en omgekeerd. Dat België zijn eigen klantenkaart krijgt, wijst erop dat Albert Heijn de focus op België verder zet. “De nieuwe Bonuskaart kader in een nieuwe manier van boodschappen doen”, vertelt woordvoerster Sally Herygers aan onze redactie. Zo werd de website van AH België ook vernieuwd, wat kadert in een nieuwe online strategie voor Albert Heijn België, die binnenkort wordt aangekondigd.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?