- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De retailvoorkeur van de DIY & Gardenconsument in België, bijna 3000 respondenten geven hun mening.
Tijdens de maanden augustus en september voerden Gondola Non food en The Retail Academy een grootse studie uit naar het aankoopgedrag van de consument voor doe-het-zelf en tuinproducten en meer specifiek naar de redenen waarom er voor een bepaald kanaal en een specifieke retailer wordt gekozen en zijn getrouwheid daaraan. Zijn er verschillen per productcategorie, wacht de consument op promoties, maakt hij vooraf een shoppinglijstje? Deze en andere vragen krijgen middels deze nationale studie een antwoord.
Deelnemende consumenten aan deze onafhankelijke studie konden een mooie prijs in de wacht slepen dankzij de bereidwillige medewerking van Bosch, Metabo, Barbecook, Hubo, Gamma en Brico. Een totaal prijzenpakket van meer dan 4.750 euro vertrekt binnenkort naar 17 consumenten!
Presentatie op de Gala Night van The Retail Society.
De resultaten zijn soms verrassend en kunnen retailers en leveranciers in de sector zeker helpen om hun aanbod en dienstverlening beter af te stemmen op de veranderende consument. De eyecatchers worden op 23 november gepresenteerd tijdens de Gala Night van The Retail Society. Inlichtingen en inschrijven.
Wie graag de gedetailleerde studie ontvangt, kan deze nu reeds hier bestellen voor de zeer interessante prijs van €1000.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?