iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
#2 Het einde van het jaar nadert met rasse schreden. Dringend tijd dus voor retailers om zich voor te bereiden op een van de drukste periodes van het jaar! Wat mogen we dit eindejaar verwachten op de feesttafel? We vroegen het aan enkele retailers. Nu is het de beurt aan Aldi.
Aldi tot slot stapt het eindejaar in met zijn campagne: ‘Alles voor je eindejaar, heerlijk betaalbaar’. “We zorgen voor een breed, feestelijk aanbod, toegankelijk voor ieders budget, van hapjes tot dessert”, vertelt woordvoerster Tine De Keersmaker. De eindejaarsproducten, waaronder ook luxueuze producten zoals Zeeuwse oesters, kreeftensoep, wildvlees …, zullen opnieuw aangeboden worden onder het huismerk ‘Gourmet Finest Cuisine’. “Momenteel stroomt ons eindejaarsaanbod gradueel in en breidt het stelselmatig uit in aanloop naar kerst en Nieuwjaar. In totaal stromen zo’n 200 extra producten typisch voor het eindejaar in voor al onze Belgische winkels. Daarbovenop komen nog zo’n 30-tal regionale producten om in te spelen op lokale smaken tijdens het eindejaar. Denk onder andere aan escargothapjes, cougnou en extra referenties raclettekaas voor Wallonië. In Vlaanderen vind je bijvoorbeeld dan weer bereide varkenswangetjes en kruidnoten in dit tijdelijk aanbod”, stelt ze.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?