- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delhaize is in ons land begonnen met het uitzenden van podcasts. Het is de eerste supermarkt in ons land die dat doet. “We hebben binnen Delhaize veel experts en we willen die aan het woord laten.”
De eerste podcast van Delhaize is deze week in de lucht gegaan, met als onderwerp het NutriScore kookboek dat de supermarkt lanceerde. Woordvoerder Roel Dekelver is gastheer van de podcast, communicatiewetenschapper Charlotte De Backer (UAntwerpen) en chef Seppe Nobels (Graanmarkt 13) de gasten. “Het is de bedoeling dat we vanaf nu regelmatig nieuwe podcasts lanceren”, zegt Roel Dekelver. “We willen in de eerste plaats ons focussen op maatschappelijke thema’s die actueel zijn en gerelateerd zijn aan retail en Delhaize. En waarvan we weten dat luisteraars op zoek zijn naar extra info en duiding. Binnen de organisatie van Delhaize hebben we veel experts en die willen we graag aan het woord laten, vaak gecombineerd met externe experts. Podcasts worden meer en meer gebruikt als communicatiemiddel en we zijn ervan overtuigd dat we hiermee extra nuttige info kunnen doorgeven.”
De allereerste podcast van Delhaize kan u hier beluisteren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?