Delhaize en haar ontwerpbureaus Lavernia & Cienfuegos en Quatre Mains hebben gisteren twee Pentawards gewonnen voor het creatieve ontwerp van hun wijngamma 365 en het bier Single Hop. “Deze erkenning van de belangrijkste professionals in de wereld van de verpakkingen is voor ons het bewijs dat Delhaize een trendsetter is dat haar klanten een merk biedt met een volkomen originele uitstraling”, zegt Naomi Kaempfer, Design Expert bij Delhaize. Elke fles wijn heeft een kurk die met de hand is bewerkt en elke kurk is anders: een koala en een kangoeroe sieren de Australische wijn, een Romeinse legionair staat voor de Italiaanse wijn, een baret of kokmuts voor de Franse wijnen, etc. Het resultaat is eenvoudig maar effectief! Het wijngamma 365 heeft een Pentaward Gold gewonnen en het werk van Delhaize en ontwerpbureau Quatre Mains is beloond met een Pentaward Silver. De bierflesjes Single Hop, uitgebracht in een beperkte oplage, zijn een visuele vertaling van de oorsprong van de verschillende soorten hop.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?