- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Deliveroo For Business en een twaalftal Belgische hotels bundelen hun krachten om de klanten van verschillende hotels te laten genieten van een nieuwe on-demand roomservice 'Deliveroom'. De service, die al beschikbaar is in het Brusselse Made in Louise hotel, werd alvast goed ontvangen.
Deliveroo lanceert zijn eigen on-demand roomservice ‘Deliveroom’ in België, waardoor hotelgasten voortaan ook roomservice via Deliveroo kunnen bestellen. Dankzij de grote verscheidenheid aan partners van Deliveroo kunnen de klanten genieten van de gerechten naar keuze uit alle keukens die op het platform beschikbaar zijn.
Meer dan 10 hotels zijn al uitgerust met Deliveroo menu's in de kamers en gasten kunnen eenvoudigweg het menu raadplegen dat het hotel en Deliveroo samen hebben ontworpen. Het is via een hotelaccount dat de bestelling wordt geplaatst en vervolgens aan de klant wordt gefactureerd bij het afrekenen. Dit maakt het leven van klanten op zaak gemakkelijker omdat de betaling van de bestelling geen afzonderlijke rekening vormt, maar een deel van één enkele factuur uitmaakt, die van het hotel. Dat maakt het onder meer gemakkelijker om onkostendeclaraties te verwerken.
Made in Louise in Brussel is een pionier in het partnerschap "Deliveroom" in België. "De Deliveroo for Business service die voor hotels ontwikkeld is, overtuigde ons onmiddellijk toen het ons twee jaar geleden werd voorgesteld. Vandaag de dag waarderen de klanten en de zakenmensen de diversiteit van het aanbod en het concept; sommigen zullen de voorkeur geven aan hun gebruikelijke keuken en anderen zullen zich laten verwennen met Belgische en Brusselse culinaire specialiteiten. Van onze kant moeten we niet investeren in het soms zeer complexe beheer van een keuken en het bijbehorende personeel”, verduidelijkt Martin Duchateau, manager van het Brusselse boetiekhotel.
Vandaag werken hotelketens zoals Meriton en Quest in Australië al samen met Deliveroo. Deliveroo's doelstelling is om de Belgische hotelsector ook in 2019 te blijven ondersteunen en zo meer dan 25 hotels over een jaar te laten registreren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?