Field & Concept
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Field & Concept
Field & Concept verwelkomt Didier Navette in zijn managementteam, onder leiding van Tine Dirckx. Hij gaat aan de slag als strategy & marketing director.
Field & Concept, al 35 jaar een belangrijke speler in field marketing in de BeLux, verwelkomt een nieuw lid in zijn managementteam: Didier Navette. Navette, die 25 jaar in sales- en marketingfuncties werkte bij Shelf Service, zal de functie van strategy & marketing director op zich nemen. Hij zal oplossingen helpen ontwikkelen om nog beter in te spelen op de veranderende behoeften van merken en retailers. “Franchising, de opkomst van retailmedia en druk op de marges zijn allemaal factoren die een evoluerende visie vereisen”, klinkt het bij Field & Concept. "In samenwerking met de bestaande teams zal hij verantwoordelijk zijn voor het verfijnen van de strategie en visie van het bedrijf om sterke partnerships te creëren die gericht zijn op waardecreatie." Daarnaast zal hij ook zijn expertise en creativiteit in marketing en communicatie inzetten om het bestaande aanbod te consolideren en bij te dragen aan innovatie.
Managing director, Tine Dirckx, is alvast erg blij met zijn benoeming: “Ik ben overtuigd en vooral erg enthousiast om te blijven investeren in mensen en talent binnen Field & Concept. Met de komst van Didier creëren we een complementair en winnend executive team waar talent en expertise de boventoon voeren om toegevoegde waarde te creëren in de markt.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?