- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Zoals elk jaar deel ik met onze lezers mijn vooruitzichten voor het komende jaar, met de hulp van exclusieve cijfers en onderzoeken van Gondola. Ik zie 11 niet te missen trends voor het nieuwe jaar.
Het voorbije jaar dwingt ons tot meer nederigheid dan anders. Wie had eind februari verwacht dat grote voedingsconcerns en food-retailers hun beste jaar sinds lang zouden draaien, terwijl andere partijen in de voedingssector (horeca, foodservice) een heuse nachtmerrie zouden beleven? Colruyt verliest voor het eerst sinds lang marktaandeel en Ahold-Delhaize heeft tegelijk zijn grootste groei ooit in de VS.
We hebben geen glazen bol, daar zouden we toch niet veel aan hebben. Veel beter en slimmer is het enkele trends en parameters mee te geven die een belangrijke rol zullen spelen. Ze wijzen de weg naar de toekomst. Wil u meer van te weten komen van experts? Woon dan Economic Expectations bij op 11 februari. Inschrijven kan u hier.
We wensen u alvast het beste voor het nieuwe jaar!
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?