- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Onlangs lanceerde Colruyt een nieuw logo en huismerk voor zijn babyspecialist Dreambaby. Nu pakt het uit met een online community en nieuwe winkels.
Community
Dreambaby lanceert als vorm van klantenbinding de community dreambaby². Een concept met een online platform en een magazine dat zijn leden speciale kortingen en voordelen biedt. Met het nieuwe online platform wil de babyspecialist inzetten op de interactie met de klant. Op de website dreambaby2.be kunnen ingeschreven jonge of toekomstige ouders ervaringen uitwisselen over uiteenlopende thema’s zoals voeding, opvoeding, ontwikkeling, familie, welzijn, vrije tijd en zwangerschap. De leden van de dreambaby²-community krijgen ook het tweemaandelijkse dreambaby²-magazine gratis in de bus en profiteren van speciale kortingen op het assortiment en van voordelen bij verschillende partners van Dreambaby.
Wallonië
Dat Colruyt veel potentieel ziet in het Dreambaby-concept is duidelijk. Op termijn wil de retailgroep met zijn babyspecialist van 17 naar 35 winkels gaan. Te beginnen met drie nieuwe winkels in Wallonië: Doornik (april 2014), in Meslin (mei 2014) en in Namen (begin 2015).
Lees ook: Nieuw logo en huismerk voor Dreambaby
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?