- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Twintig jaar na de opening van zijn eerste winkel heeft Bio-Planet zijn winkelformule heruitgedacht door meer plaats te geven aan vers, comfort en transparantie. Volgt u de gids?
Defficiëntie van Colruyt Laagste Prijzen, aangevuld met een verrijkte klantervaring. Op die manier kan je het nieuwe concept van Bio-Planet in Eigenbrakel - het eerste in zijn soort, begin dit jaar ingehuldigd - omschrijven. Om te beginnen werd het winkelparkoers opnieuw bekeken, om het beter af te stemmen op de verwachtingen van de consument. De directie heeft speciale aandacht bestaan het comfort, zowel visueel als bij de uitstippeling van het winkelparkoers. Ook transparantie was een prioriteit, onder meer via het plaatsen van informatieborden. De nieuwe Bio-Planet is het eerste Collect&Go Bio-Planet-afhaalpunt (voorheen moesten klanten langsgaan bij één van de 130 verkooppunten van Colruyt Laagste Prijzen). “We maken een eerste balans op van het nieuwe concept bij het begin van volgend jaar. We sturen bij als het nodig is, vooraleer we het concept ook in andere winkels uitrollen”, zegt Stefaan Van Eeckhoudt, regionaal manager bij Bio-Planet. Een rondleiding in foto's.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?