Dit eindejaarsgala, de belangrijkste sessie van The Retail Society, vindt plaats op

21 november na het evenement "marketing discovery - Retail".

Dit evenement wordt georganiseerd in samenwerking met Gondola en bpost. De avond zal openen met presentaties van de grootste Belgische retailers over trends en evoluties in de sector, alsook enkele best practices van zeer inspirerende en dynamische internationale retailers zoals de aankoopdirecteur van Carrefour België Geoffroy Gersdorff, de voormalig CEO van Delhaize België en bestuurslid van verscheidene belangrijke ondernemingen, Michel Eeckhout. Na deze interventies volgt het gala diner.

Deze gala-avond is gratis voor de leden van The Retail Society. Maar lid of niet, het aantal plaatsen is beperkt, aarzel dus niet om uw inschrijving te bevestigen door hier te klikken.

Zoals eerder aangekondigd wordt deze grootse avond vooraf gegaan door het evenement "marketing discovery Retail" dat start om 14h30.

IS DE RETAIL OP ZOEK NAAR NIEUWE GEBIEDEN?

Onzekere economische context, evolutie van verkoopkanalen en -modellen, steeds complexer wordende shopper marketing…. Het retail universum evolueert zonder ophouden. Marketing is even belangrijk geworden als aankoop of logistiek: de distributeurketens zijn volwaardige merken geworden.

Hoe gaan de distributeurs de dialoog met hun klanten aan? Hoe passen zij hun belofte en hun concept aan een snel veranderende markt aan?

Dat zijn enkele uitdagingen die aan bod komen op deze marketing discovery – Retail, aan de hand van inspirerende getuigenissen van belangrijke spelers uit de sector, zoals Michel en Augustin, Ikea, E5-mode en Distriplus, maar ook een debat waaraan top managers (Delhaize, Ikea, etc.) deelnemen.