Om hun klanten een betere service te bieden heeft Makro gedurende de laatste maanden haar vestiging in Deurne een minutieuze facelift gegeven. De voedingsafdeling werd volledig georganiseerd. In totaal worden er nu 13000 producten aangeboden, waaronder heel veel vers. Ook de drive-in kreeg op zijn beurt een grondige opknapbeurt. Alle veranderingen moeten zorgen voor een aangenamere shoppingervaring voor de klant. De klanten krijgen sinds de heropening elke dag een heus promotiepakket aangeboden, deze aanbod blijft actueel tot en met 27 september.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?