Publireportage Gondella 2.0: “We trekken alle registers open om de juiste winkelbeleving te creëren”
Gondella
Gondella
Gondella combineert 60 jaar ervaring in winkelinrichting met de expertise van een totaalinrichter en schrijnwerkerij. Het bedrijf ging veel meer diversifiëren, om zo hun klanten van A tot Z te ontzorgen. Een gesprek met general manager Frederic Declercq en salesmanager Glen Wullaert.
Gondella is een vaste waarde in winkelinrichtingen, met een vernieuwd aanbod. “We zijn veel meer dan een winkelrekkenboer”, lacht Glen. “We plukken de vruchten van de overname van Integral Interieur eind 2022, en richten ons nóg meer op klantbeleving. Totale retailoplossingen dus, met verschillende materialen, maatwerkmeubelen en afwerkingsgraden. Een pak meer dan wat we vroeger deden.”
Glen: “Shoppen moet belevingsvol zijn om mensen onder te dompelen in de cultuur van de retailer. Wij maken de vertaalslag van branding naar totaalconcept: van standaard winkelrekken, displays en checkouts, tot belevingsconcepten en maatwerkmeubelen. Met een enorme verbreding van ons aanbod de laatste 5 jaar.”
De kernwaarden van het familiebedrijf zijn onveranderd. “We staan dicht bij de klant en voeren dezelfde missie: bijdragen tot een zichtbare, meetbare impact. Het verschil zit in de reikwijdte”, aldus Frederic.
Gondella ontzorgt klanten over de hele lijn: van advies en ontwerp tot productie en installatie. De mogelijkheden zijn eindeloos. “Qua stijl, materialen, kleuren ... stemmen we alles af op de merkidentiteit van de klant. Hout blijft populair: warm, duurzaam en luxueus. Maar uiteindelijk hangt het design af van wat de klant voor ogen heeft. We hebben interieurarchitecten en technische tekenaars in huis, maar werken ook voorstellen uit op basis van wat de retailer aanreikt.”
Ook met service maakt Gondella het verschil. “Zo brengen we zelfs de complexere retailprojecten in een korte doorlooptijd tot een goed einde.” Een strakke organisatie, pre-assemblage en een snelle en feilloze uitvoering, dragen bij tot blije klanten in veel segmenten. Supermarkten, doe-het-zelfzaken, delicatessen- en modewinkels, en zelfs tankstations kloppen bij Gondella aan.
Glen Wullaert is sinds april de salesmanager van het Belgische team: “Vroeger zat ik aan de andere kant van de tafel. Ik kan dus tappen uit een vat ervaring in winkelinrichting en retailconcepten, en ken de noden van bedrijven én shoppers. Tel daarbij dat ons salesteam veelzijdig is, met mensen die in verschillende sectoren thuis zijn. Dat geeft ons een brede kijk op het winkelgebeuren.”
“We volgen trends op de voet en trekken alle registers open om de juiste winkelbeleving te creëren. Alles begint met luisteren en adviseren. Het resultaat is een winkel die boven het maaiveld uitsteekt en meer opbrengt”, besluit Frederic.
Contacteer Gondella:
info@gondella.com
+32 9 385 51 26
www.gondella.com/nl/
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?