Midden juni heeft Gorillas zich in Brussel en Antwerpen gevestigd, slechts enkele dagen na zijn concurrent DingDong, die eind mei in Elsene neerstreek. Laura Ferreira Porto, journaliste bij Gondola, heeft de bezorgdienst van Gorillas getest.
Maandagavond, 21 uur, een (vrijwel) lege koelkast. Ik hak de knoop door: ik neem mijn smartphone, download de Gorillas-app en laat mijn boodschappen thuis bezorgen. De registratie is snel en eenvoudig, want in enkele minuten hoef ik alleen de basisgegevens in te voeren: naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Het profiel is nu klaar, wat me naar de startpagina brengt waar de producten per categorie zijn gerangschikt. Ik koop drank, groenten en fruit voor een bedrag van 32 euro waarop ik een korting krijg.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?