Colruyt Group
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group
Colruyt Group en Guy Elewaut, marketingdirecteur bij Colruyt, hebben de samenwerking beeïndigd. Dat gebeurde al op 15 december, maar Gondola brengt het nieuws nu naar buiten.
“Na bijna 10 jaar scheiden onze wegen zich”, bevestigt Colruyt Group aan Gondola. Guy Elewaut startte in 2013 bij Colruyt Group en was er actief als marketingdirecteur voor Colruyt Laagste Prijzen. Tijdens zijn carrière bij Colruyt zorgde hij voor verschillende verwezenlijkingen binnen de marketingafdeling en zette zich in voor het laagste prijzenbeleid. Zo is de campagne ‘Altijd Prijs’ aan Elewaut toe te schrijven en nam hij de leiding in de overschakeling naar elektronische prijsetiketten. “Colruyt Group wenst Guy Elewaut te bedanken voor zijn inzet en werk van de voorbije jaren en wenst hem veel succes in de toekomst”, klinkt het nog. Wie Elewaut zal vervangen is voorlopig nog niet duidelijk. "Elewauts opvolging zal de komende periode intern besproken worden", besluit de groep.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?