- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
"Haast je naar de winkel", zegt een folder met kortingen van de Belgische merkenvereniging BABM. Een wat vreemd advies, nu iedereen bang is voor een te grote rush naar de winkels wanneer die heropenen.
Het is een opmerkelijke boodschap op de folder van de Belgische merkenvereniging BABM: "Haast je naar de winkel". De folder bevat 34 kortingen waarmee de koopkracht van de Belgische consument verhoogd wordt, klinkt het. Maar het is uiteraard de titel die de aandacht trekt, nu er alom gevreesd wordt voor een stormloop op de winkels wanneer die opnieuw opengaan. BABM legt uit waarom de titel er kwam: "We zijn de folder al enkele maanden aan het voorbereiden (de distributie was oorspronkelijk voorzien eind maart, nvdr). De titel lag al vast voor het begin van de corona-crisis. Het was te laat om de titel te veranderen omdat de folders al gedrukt waren. De deelnemende merken wilden vasthouden aan de verdeling van de folder, zodat de consumenten van de kortingen kunnen profiteren." Met de 34 kortingbons kunnen consumenten in totaal 34 euro uitsparen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?