- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#1 Naar aanleiding van onze maaltijdboxen special in de maart-editie van Gondola Magazine, gingen we op zoek naar maaltijdboxgebruikers die hun ervaring wilden delen. Starten doen we met Katrien Coremans (27) uit Heverlee. Ze testte HelloFresh twee weken samen met haar man, maar besloot uiteindelijk om ermee te stoppen.
“Ik had al vaker reclame van HelloFresh op tv gezien. Maar toen ik op Facebook een advertentie tegenkwam waarin stond dat je 50% korting kreeg op de eerste box, hebben ik en mijn man besloten om het concept te testen”, vertelt Katrien Coremans. “We waren pas verhuisd, dus het was een vrij hectische periode. Het ideale moment om te starten met HelloFresh. Bovendien hadden vrienden het ons ook al aangeraden.” Dat Katrien koos voor HelloFresh en niet voor een andere maaltijdboxleverancier heeft vooral te maken met de naamsbekendheid. “Ik kende de andere spelers gewoonweg niet”, geeft ze eerlijk toe.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?