- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
H&M, de wereldwijde nummer twee van de confectiekleding (achter Inditex), heeft de lancering aangekondigd van een nieuwe keten voor kleding, schoenen, tassen accessoires en schoonheidsproducten. Zijn naam? &Other Stories. De winkel zal in het voorjaar open gaan met vestigingen in Parijs, Londen, Milaan, Berlijn, Stockholm, Barcelona en Kopenhagen.
Bovendien zal er voor de Belgische, Deense, Duitse, Finse, Franse, Italiaanse, Nederlandse, Spaanse, Zweedse en Engelse fashionista's een webwinkel komen. De groep wil met deze winkels zijn collecties aan een groter publiek aanbieden. H&M bezit niet alleen de H&M-winkels maar ook de verkooppunten van COS en Monki.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?