- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Iglo Group wil tegen 2020 zijn omzet verdubbelen tot 3 miljard euro. Het investeringsfonds Permira, dat Iglo enkele jaren geleden nog wou verkopen, zegt bereid te zijn het nodige budget voor die plannen te investeren. Naar verluidt zou er dit jaar alleen al 100 miljoen nodig zijn voor de Europese R&D-afdeling.
Elio Leoni Sceti, CEO van Iglo Group, wil zowel op product- als op marketingniveau het aantal innovaties opdrijven. Het hoger omzetcijfer zou ook door overnames gehaald kunnen worden. De groep wil immers op elk consumptiemoment aanwezig zijn: van het ontbijt en lunch tot het avondeten, het dessert en het vieruurtje. Deze maand nog lanceert Iglo nieuwe pastagerechten op de Franse markt.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?