- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Belgische smartphone applicatie myShopi maakt het nu mogelijk om rechtstreeks vanuit de mobiele reclamefolders van verschillende winkels te shoppen.
Consumenten maken steeds meer gebruik van hun smartphone om aankopen te doen. Het aantal mobiele aankopen zal in de toekomst bovendien alleen maar toenemen. Het is daarom dat grote webshops als Zalando sterk inzetten op hun mobiele applicaties. Ook de Belgische boodschappenapp myShopi faciliteert mobiele aankopen met een nieuwe functionaliteit: vanaf nu kunnen gebruikers via de app online shoppen vanuit de folders van winkelketens.
De myShopi app, die intussen al meer dan 900.000 keer gedownload werd in België, geeft consumenten direct toegang tot de meest diverse webwinkels via hun mobiele reclamefolders. In totaal groepeert myShopi de folders van meer dan 200 Belgische retailers, van Media Markt en A.S.Adventure tot Ici Paris XL en Weba, van Blokker en Hema tot Coolblue en Bart Smit. Gebruikers van de app selecteren een interactieve folder, klikken op het product van hun keuze, krijgen meer productinformatie te zien en klikken meteen door naar de mobiele website van de winkel om het product aan te kopen.
De myShopi app is rechtstreeks gelinkt aan de verschillende e-commerce shops, waardoor de consument te allen tijde de laatste productinfo, prijzen, promoties, enz. te zien krijgt bij het doorbladeren van de mobiele folders. Via de zoekbalk op myShopi.be en in de app kunnen consumenten bovendien naar producten en merken zoeken en zo het aanbod in de verschillende folders en (web)winkels vergelijken.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?