- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Jean-Marc Auverlau is aangesteld als nieuwe Managing Director voor L'Oréal België en Luxemburg. Hij keert daarmee na 18 jaar carrière op internationaal niveau binnen de L’Oréal Groep terug naar zijn geboorteland. Naast zijn functie als CEO, zal Auverlau ook de leiding nemen van de Consumer Products Division.
De carrière van Auverlau bij L’Oréal ging van start op de marketingafdeling van de Consumer Products Division in België. Daarna vervult hij verschillende marketing en commercieel georiënteerde functies binnen internationale filialen in onder andere het Midden-Oosten, Marokko en Thailand. Vervolgens wordt hij in het filiaal van Parijs aangesteld als Zonedirecteur voor het gebied Zuid-Oost Azië voor de Consumer Products Division. Daar zal zijn belangrijkste missie eruit bestaan het marktaandeel van de groep te vergroten ten opzichte van zowel Angelsaksische- als lokale concurrenten die al sinds lange tijd aanwezig waren in het gebied. Tijdens zijn internationale carrière ontdekte hij een brede waaier aan business modellen en lanceerde hij vele nieuwe cosmeticamerken. Verrijkt door deze internationale ervaring keert hij terug naar België als Managing Director van L’Oréal Belgilux.
Auverlau volgt Laurent Venot op, die benoemd werd tot Global General Manager Supply Chain and Operations Finance in het hoofd kantoor van Parijs.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?