- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Sinds 1 augustus is Judith Kuiper managing director Benelux en Nordics bij marktonderzoeksbureau Nielsen. Thuiskomen, noemt de Nederlandse het. “Ik vind het spannend om dit te doen. Voor de Belgische markt heb ik wel nog wat inhaalwerk te doen, maar dat komt goed.”
Een vervelend virus zorgt ervoor dat het al een tijdje voor niemand business as usual is. Ook niet voor Judith Kuiper. De Nederlandse vindt het jammer om haar job te beginnen terwijl COVID-19 er voor zorgt dat mensen elkaar niet live kunnen ontmoeten. “Ik had graag Gondola Days live meegemaakt. Het is leuker om mensen in levende lijve te ontmoeten, zeker als je voor het eerst met iemand kennismaakt. Je zegt meer tegen elkaar. Bij een koffie of een glas zeg je toch andere dingen dan wanneer je achter je computerscherm zit. Maar goed, het is nu eenmaal zo.” Judith Kuiper begon na haar studies bij Nielsen Nederland als helpdeskmedewerker, werkte daarna op de afdeling marketing en communicatie, en werd commercieel verantwoordelijke voor klanten in Nederland. De voorbije jaren werkte ze als managing director Zwitserland en Oostenrijk. Ze woont en werkt sinds 12 jaar in Zürich, de stad van waaruit ze ook zal werken in haar huidige functie.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?