- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Biscuiterie Jules Destrooper opent twee maanden lang een pop-up store op Schiphol Airport. Zo wil het de introductie van zijn nieuwe Global Travel Retail gamma vieren.
In juli en augustus kunnen fans van Jules Destrooper terecht in de nieuwe pop-up store op Schiphol Airport. Die werd in samenwerking met World of Delights geopend op de Schiphol Plaza. Op die manier wil de biscuiterie zijn nieuwe Global Travel Retail gamma, dat zich specifiek richt op reizigers, feestelijk inhuldigen.
Vandaag de dag is driekwart van de productie bestemd voor export, maar nu dus ook voor de Travel Retail, klinkt het bij Jules Destrooper. Het nieuwe gamma dat speciaal ontwikkeld werd voor reizigers bevat onder meer de klassiekers Natuurboterwafel, Parijse Wafel en het Amandelbrood. Daarnaast zullen ook de Virtuoso, Dentelles met cashewnoten, Amandelflorentines en Speculoos aangeboden worden. De koekjes zijn bovendien verkrijgbaar in compacte verpakkingen van 100 tot 200g.
“Schiphol Airport is met wel 68,5 miljoen passagiers in 2017 bijna de drukste luchthaven van Europa en Schiphol Plaza is het gedeelte voor de douane waar passagiers die aankomen of vertrekken kunnen winkelen. Kortom, dit is een uitgelezen kans om als reiziger, personeel van Schiphol of toevallige voorbijganger kennis te maken met onze koekjes", benadrukt Jules Destrooper.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?