Jumbo
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Jumbo
Jumbo is in een 80-tal Nederlandse winkels gestart met een test met persoonlijke aanbiedingen voor klanten die gebruik maken van het loyaliteitsprogramma Jumbo Extra’s. Vanaf morgen wordt de test uitgebreid.
Bij supermarktketen Jumbo loopt sinds enkele weken in zo’n 80 Nederlandse winkels een pilootproject met persoonlijke aanbiedingen voor klanten die gebruik maken van loyaliteitsprogramma Jumbo Extra’s. “Een selectie van onze klanten kunnen via hun Jumbo Extra’s app wekelijks 6 persoonlijke aanbiedingen activeren onder de naam ‘Voordeel Speciaal Voor Jou’”, zegt woordvoerder Eunice Koekkoek. “We doen dit omdat we continue innoveren om relevant te zijn voor onze klanten en hen de meest passende aanbiedingen en services te verlenen. Via deze persoonlijke aanbiedingen kunnen klanten nog goedkoper uit zijn bij Jumbo.” De test wordt deze week uitgebreid. “Vanaf komende woensdag zullen we de app aanpassen zodat klanten die nu persoonlijke aanbiedingen ontvangen deze korting in álle Jumbo-winkels kunnen verzilveren in plaats van de deelnemende winkels. Het geldt alleen nog voor winkelboodschappen en niet online.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?