- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Lidl Duitsland voert zijn To-go-aanbod gevoelig op en voegt 20 nieuwe producten toe. Daarbij ligt de focus op versheid, een kwaliteitsvolle keuze en aantrekkelijke producten.
De Duitse smart discounter breidt zijn 'Select & Go'-gamma uit met 20 nieuwe producten, wat het volledige assortiment op 60 referenties brengt. Zo kan de klant voortaan bijvoorbeeld kiezen uit multigranenbrood van de ‘Chef Select to go' , ’Solevita’-kokoswater, smoothies, bier, sappen enzovoort. Bovendien kan het gamma regionaal lichtjes verschillen.
Het nieuwe assortiment krijgt een eigen blok in het koelvak en is te herkennen aan de lichtblauwe kleur van de ‘Select & Go’-bordjes. Daarnaast heeft Lidl zijn ‘Select & Go’’-assortiment ook in een nieuw jasje gestoken om het voor de klant gemakkelijker te maken om te kiezen. Zo zijn producten als wraps, sushi en sandwiches die zonder bestek geconsumeerd kunnen worden, voortaan gehuld in een grijze verpakking.
“Voor onze uitgebreide en vernieuwde To-Go-afdeling zijn er drie elementen erg belangrijk voor ons: complete versheid, een kwaliteitsvolle keuze en aantrekkelijke producten. Bovendien bieden wij onze klanten vanaf nu ook snacks aan bijvoorbeeld voor tijdens de middagpauze op het werk of als een snelle hap voor tussendoor”, verklaart Jan Bock, inkoopmanager bij Lidl Duitsland.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?