Christophe Sancy
- “Zondagsopening is voor ons een kwestie van overleven”
- De comeback van de foodretail: het winterrapport van YouGov
- Dossiers: barbecue, pizza, veggie & vegan, ice cream, lunch on the go ...
Christophe Sancy
Lidl viert dit jaar haar 30-jarig jubileum in ons land. Om dit te vieren kondigt de discounter speciale acties en een wedstrijd op de Lidl Plus-app aan. Zo maken 30 klanten kans om 30 weken lang 30 euro cadeau te winnen. Daarnaast heeft Lidl deze week ook gekozen om haar vernieuwde nieuwsbrief te lanceren.
Lidl viert zijn 30e verjaardag in België. Om deze belangrijke mijlpaal te vieren, kondigt Lidl België een speciale wedstrijd van 30 weken aan, waarbij 30 klanten een cadeau van 30 euro kunnen winnen. De wedstrijd, die toegankelijk is via de Lidl Plus app, werd gisteren gelanceerd, de datum waarop de keten officieel haar deuren opende in België. Lidl kondigt ook aan dat haar klanten tijdens de jubileumweek kunnen profiteren van aantrekkelijke kortingen zoals 30% korting op alle koffiekoeken op 4 en 5 april en 30% korting op alle verse groenten en fruit op 7 en 8 april. Lidl-klanten kunnen ook profiteren van gratis online bezorging voor bestellingen van meer dan 30 euro. Al deze verjaardagsvoordelen kunnen ook worden geactiveerd via de Lidl Plus app. Tot slot lanceert Lidl deze week ook haar nieuwsbrief met een fris nieuw design. “Deze vernieuwde nieuwsbrief biedt klanten een nog betere winkelervaring met duidelijke aanbiedingen,” aldus de retailer.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?