- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Supermarktketen Lidl zal aanwezig zijn op de DreamVille-camping van dancefestival Tomorrowland, en dat met maar liefst 3 pop-upwinkels: een supermarkt, een slagerij en een bakkerij.
Voorbije jaren kon je op Tomorrowland boodschappen doen in een Carrefour express, maar deze editie zal er een Lidl aanwezig zijn. Een primeur voor de discounter, die met 3 pop-ups aanwezig is op de Marketplace van de “Dreamville”-camping. Daar kamperen maar liefst 35.000 festivalgangers, en dus voorziet Lidl tijdens het festival onder andere bijna 20.000 stukken dagvers fruit en groenten en 5.000 BBQ-artikelen. Verder verwacht de supermarktketen 40.000 kraakverse broden en croissants te zullen bakken. Lidl zal een breed aanbod van food en specifieke non-food zoals zonnecrèmes, beauty- en hygiëneproducten voorzien.
Een andere festivalprimeur van Lidl is de Grillzone met hippe lounge in Dreamville. Hier wordt het vlees of BBQ-pakket professioneel gegrild en opgediend aan tafel. Voor wie liever zelf bakt, zijn er in de Lidl-Grillzone extra BBQ’s op ideale grilltemperatuur voorzien. Festivalgangers/Lidl-klanten kunnen dankzij een selfie-actie ook kans maken op een helikoptervlucht boven Tomorrowland.
In het buitenland heeft Lidl al meerdere keren winkels geopend op festivalterreinen. Hieronder vindt u enkele foto's van de Lidl op het Poolse Przystanek Woodstock-festival, om een idee te geven wat we op Tomorrowland kunnen verwachten.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?