Van zodra het aprilnummer van Gondola Magazine werd verstuurd, ging Gondola aan de slag met de volgende editie die eind mei in de bus moet liggen. Daarbij wijdt de redactie een speciaal dossier onder de naam “Made in Belgium” aan lokale merken en ketens, waarbij veel stemmen hebben opgeroepen om steun te krijgen in deze coronacrisis. De vaderlandslievende consumptie is een opportuniteit voor deze producenten en de handelaars die hen in deze moeilijke tijden in de kijker willen zetten.

Het commerciële team heeft ook besloten om een geste te doen naar deze Belgische merken en producenten. Hoe? Simpelweg door hen de mogelijkheid te bieden een volledige advertentiepagina te publiceren in het meinummer, voor de prijs van een halve pagina!

Wie kan van een dit aanbod profiteren?

Het is niet voldoende om een Belgisch bedrijf of een bedrijf dat in België produceert te zijn. Om van dit aanbod te kunnen genieten, moet uw merk voldoen aan een van de volgende profielen:

  • Kmo’s 
  • Coöperaties
  • Lokale producenten

Aarzel niet om contact op te nemen met ons commerciële team voor meer informatie.

P.S.: het meinummer voorziet ook dossiers over de volgende categorieën:

  • Drinks (water - frisdranken - sappen - bieren - ciders)
  • Alcoholische dranken
  • Bio
  • Lenteschoonmaak
  • Gezouten snacks 
  • Italiaanse keuken
  • Koude sauzen 

Contacteer ons

Janna Salhoume

Sales Manager Media 

T +32(0)2 616 00 40

E  j.salhoume@gondola.be

Contact
Janna Salhoume