- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Van zodra het aprilnummer van Gondola Magazine werd verstuurd, ging Gondola aan de slag met de volgende editie die eind mei in de bus moet liggen. Daarbij wijdt de redactie een speciaal dossier onder de naam “Made in Belgium” aan lokale merken en ketens, waarbij veel stemmen hebben opgeroepen om steun te krijgen in deze coronacrisis. De vaderlandslievende consumptie is een opportuniteit voor deze producenten en de handelaars die hen in deze moeilijke tijden in de kijker willen zetten.
Het commerciële team heeft ook besloten om een geste te doen naar deze Belgische merken en producenten. Hoe? Simpelweg door hen de mogelijkheid te bieden een volledige advertentiepagina te publiceren in het meinummer, voor de prijs van een halve pagina!
Het is niet voldoende om een Belgisch bedrijf of een bedrijf dat in België produceert te zijn. Om van dit aanbod te kunnen genieten, moet uw merk voldoen aan een van de volgende profielen:
Aarzel niet om contact op te nemen met ons commerciële team voor meer informatie.
P.S.: het meinummer voorziet ook dossiers over de volgende categorieën:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?