- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
"Verras je moeder voor Moederdag en biedt haar een unieke en gepersonaliseerde doos Merci". Dat is de boodschap die het merk Merci (Storck) brengt voor kinderen die hun moeder op een smakelijke manier willen vieren. De 50 snelste deelnemers die een gepersonaliseerde boodschap op de speciale website ingeven kunnen een aangepaste doos sturen naar hun moeder. Maar het is ook voor iedereen mogelijk om gemakkelijk een doos Merci aan te passen naar keuze. Op de website van het merk (www.merci.be) kunnen gebruikers een basis template kiezen, en die met tekst en foto aanpassen en thuis het resultaat afdrukken. Een nieuw en uitstekend idee van Merci, dat op haar website nog andere manieren aanbiedt om dankbaarheid te uiten door bijvoorbeeld een gedicht.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?