- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Miranda Prins wordt de nieuwe vicevoorzitter voor Continentaal Europa (Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Portugal, Italië, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk) bij Kellogg Company. Zij volgt Javier Letamendia op die het bedrijf verlaat en op zoek gaat naar nieuwe carrièremogelijkheden.
In haar nieuwe functie zal Miranda Prins verantwoordelijk zijn voor de leiding van het Continentaal-Europese team. Daarbij legt ze de nadruk op de groei van de drie bedrijfslijnen van de onderneming (ontbijtgranen, tussendoortjes en chips) en de ontwikkeling van de strategie van Kellogg op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid en wellbeing in de verschillende landen van Continentaal Europa om zo beter aan de behoeften en verwachtingen van de consument te voldoen. “We zullen op een multifunctionele manier werken, waarbij wij dezelfde doelen nastreven en de betrokkenheid en het mondig maken van werknemers verder aanmoedigen, in lijn met onze 'Make it Happen'-cultuur”, verklaart de nieuwe vicevoorzitter.
Miranda Prins startte haar carrière bij Kellogg Benelux in 2008 en vervulde verschillende functies als vertegenwoordiger op het gebied van sales, brand management en sales development. In 2014 werd ze gepromoveerd tot marketingdirecteur voor Frankrijk en de Benelux, waar ze de integratie van deze drie landen leidde en zorgde voor een aanzienlijke groei van de merken Extra en Trésor. In 2016 werd Miranda Prins Marketing Director voor Pringles en sinds juni 2019 leidt ze het end-to-end team als vicevoorzitter van Pringles Europa, waarbij ze een groei met dubbele cijfers realiseerde.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?