- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nestlé is bezig met een systematische herziening van zijn merken- en productenportefeuille. Dat betekent slechts nieuws voor Mousline dat te koop wordt gezet.
Nestlé wil Mousline, zijn beroemde puree op basis van aardappelvlokken die onder het merk Maggi op de markt wordt gebracht, verkopen. Mousline, dat in 1963 het licht zag, is altijd het product bij uitstek geweest voor huishoudens die op zoek waren naar gemakkelijke maaltijdoplossingen. Al had het merk ook af te rekenen met concurrentie van diepvriespuree. Mousline is vooral populair in Frankrijk, waar het wordt geproduceerd in het departement Somme. De verkoop zal geen gevolgen hebben voor de activiteiten van het merk of de beschikbaarheid in de schappen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?