- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt-dochter Dreambaby vernieuwt in 2014. De retailer pakt uit met een nieuw logo, een nieuw huismerk (Dreambee) en nieuwe catalogus. Dat, en bijkomende winkelopeningen, moeten Dreambaby als merk verder versterken.
“Dreambaby staat net zoals de andere winkelformules van Colruyt Group volledig op eigen benen. Door over het hele land nieuwe eigen winkels te openen, spreken ze een bredere doelgroep aan. En ze komen los van zusteronderneming DreamLand. Zo krijgt Dreambaby een volledig eigen identiteit”, zegt Dirk Berteloot, directeur van Dreambaby. Momenteel bestaan er al 17 Dreambaby-winkels. Maar dat aantal wordt “de komende jaren sterk uitgebreid”, klinkt het.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?