Lars Olofsson, de ex-CEO van de Carrefour Group, heeft een nieuwe job. Hij wordt voorzitter van de raad van bestuur van TCC, een bedrijf dat gespecialiseerd is in marketing- en spaarprogramma’s voor de retail.
Oprichter en CEO van TCC Richard Beattie liet alvast weten verheugd te zijn met de komst van Olofsson. “Hij brengt een schat aan ervaring en kennis in de internationale retail en FMCG-wereld mee naar de raad van bestuur. We kijken er naar uit om samen te werken in de toekomstige ontwikkeling van TCC”.
TCC ontwikkelt programma’s om nieuwe klanten aan te trekken, klantentrouw op te bouwen en de uitgaven van klanten te verhogen. Het bedrijf werkt samen met grote namen in de distributiesector, zoals Albert Heijn, Cora, Food Lion, Tesco en… Carrefour.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?