- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vanaf maandag 5 oktober 2015 is Guy Elewaut (1963) de nieuwe marketingdirecteur voor de winkelformule Colruyt Laagste Prijzen. Hij zal tegen dan een traject van een kleine 2 jaar als kandidaat-directeur afgelegd hebben bij de overkoepelende Colruyt Group.
Guy Elewaut is van opleiding historicus en econoom. Hij werkte negen jaar als journalist en heeft 15 jaar ervaring in de retail. De afgelopen twee jaar werd hij ondergedompeld in de verkoop, grotendeels als gerant van de Colruyt-winkel in Wondelgem. Als marketingdirecteur zal hij rapporteren aan Chris Van Wettere, die sinds begin maart de nieuwe algemeen directeur is van Colruyt Laagste Prijzen.
COO Retail Frans Colruyt is er alvast van overtuigd dat de persoonlijkheid van Elewaut een flinke meerwaarde kan brengen voor Colruyt. “Colruyt is goed bezig, maar om relevant en dienstbaar te blijven voor onze klanten, willen we het merkimago, de wendbaarheid en de slagkracht verder aanscherpen. Dat zal van pas komen in het snel veranderende retail-landschap.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?