- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De posters die Gondola Academy uitgeeft, verschijnen voortaan onder één gemeenschappelijke noemer: The Essentials. Het geheel geeft een volledig beeld van de belangrijkste indicatoren van de Belgische retailmarkt: inventarisatie van de distributeurs en hun marktaandelen (de 2021 editie komt binnenkort uit), de balans van de FMCG-categorieën, shoppermarketing en, voor de poster die ons vandaag bezig houdt, promotie-acties via de coupons van Cash Point.
De promotiecoupon groeit steeds meer uit tot een opzichzelfstaand kanaal dat heel veel mensen bereikt. Het biedt bovendien een mogelijkheid die voor velen belangrijk is: in tegenstelling tot above the line communicatie kan directe return on investment nagegaan worden en de waarschijnlijke impact van elke parameter op het verwachte rendement voorspeld worden.
De promotion intelligence tool van Shelf Service maakt het ook mogelijk om voorlopige simulaties te maken om de omstandigheden te identificeren die het meest bevorderlijk zijn voor het succes van elke op te bouwen actie, terwijl de planning ervan plaatsvindt in een strategie die goed is aangepast aan de specifieke kenmerken van elk merk, elke categorie of elke distributeur. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om de parameters van de ‘ideale coupon’ in kaart te brengen met handige tips.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?