- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Picnic introduceert vandaag ‘Presto’, een maaltijdbox die zich volgens Michiel Muller, de oprichter van de Nederlandse online supermarkt, op drie punten onderscheidt. Het is de eerste maaltijdbox die men de avond ervoor kan bestellen, ze wordt de volgende dag gratis thuis bezorgd en er is geen abonnement.
Volgens Picnic bevat de box de ingrediënten en het recept voor een voedzame maaltijd “die gebaseerd is op de smaken van jong en oud”. Volgens Muller zijn het “herkenbare maaltijden met een twist”. Er worden vijf verschillende maaltijden per week aangeboden, die elke week wisselen. Klanten kunnen tot de avond ervoor kiezen welke maaltijd ze willen bestellen.
De prijzen van de boxen variëren van 9,95 tot 17,95 euro. Er bestaan maaltijdvarianten voor twee personen en voor een gezin (vier personen).
Driekwart van de 275.000 Picnic-klanten kunnen de maaltijdbox al bestellen en over over drie weken geldt dat voor de rest van de klanten.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?